22.6.15

Zakładki do książki - DIY

Hejka! Dziś przychodzę do Was z pierwszym DIY na moim blogu. Będziecie mogli zrobić fajne zakładki. Podam Wam dwa sposoby na dwa rodzaje zakładek.
Jest to jedno z moich ulubionych DIY, gdyż jest bardzo proste i przydatne oraz daje ładne efekty. A poza tym wolę zakładki wykonane własnoręcznie niż te kupne. A jak Wy sądzicie?








Z takimi zakładkami spotkałam się na wielu blogach. Podam Wam jedynie instrukcję, jak złożyć, a resztę np. oczy, uszy, łapki,...doróbcie sami, według Waszego gustu. Możecie zdecydować, jakie to będzie zwierzątko lub potwór itp.


1. Rysujemy 3 kwadraty o dowolnych wymiarach (u mnie 8 cm.), tak, jak na rysunku. Dwa kwadraty dzielimy na połowy i odcinamy to, co niezamazane (patrz: rysunek).



2. Tak to powinno wyglądać po wycięciu.



3. Zginamy jeden kawałek, ale nie przyklejamy go! Musi zostać miejsce, gdzie będzie strona.



4. Zginamy drugi kawałek i przyklejamy do pierwszego.



5. Gotowe! Tak to powinno wyglądać.





Ten pomysł zaczerpnęłam od Kingi. Uważam, że jest bardzo fajny i łatwy w wykonaniu.  Podam Wam link do posta gdzie jest instrukcja. Proszę - Instrukcja - klik!. Tak one wyglądają.




Z zakładek narożnych mam jeszcze kota, lecz jego pokazałam w poście z haulem zakupowym. Mam nadzieję, że pomysł Wam się spodobał i wykorzystacie go.

Która zakładki Wam się najbardziej podobają; narożne, czy serca?
Wykorzystacie mój pomysł?
Podobał Wam się post?
Chcielibyście takich więcej?


Obserwacje i komentarze bardzo motywują, więc:
Jeśli podoba Ci się blog i chcesz, żeby się rozwijał oraz stawał coraz lepszy - zaobserwuj.
Jeśli przeczytałeś/aś posta - skomentuj.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♡Dziękuję za każdy miły wpis i każdą obserwację.
♡To bardzo motywuje.
♡Zależy mi na prawdziwych czytelnikach, więc zaobserwuj, jeśli blog Ci się podoba i będziesz go odwiedzać, a nie, jeśli oczekujesz rewanżu.
♡Jeśli chcesz, żebym odwiedziła Twojego bloga, podlinkuj go.
♡Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!