29.3.16

Wielkanocny tag

Hej Jak Wam minęły święta. Mi mega fajnie, miałam dużo czasu, którego mi brakuje w roku szkolnym na odpoczynek i rzeczy, które sprawiają mi przyjemność. Wczoraj nic nadzwyczajnego nie robiłam oprócz wizyty u drugiej babci i rozpakowywania różnych rzeczy, bo się w niedzielę przeprowadziłam. Chciałam tego posta napisać właśnie w niedzielę, ale wróciłam mega późno i nie miałam czasu, więc przełożyłam na poniedziałek, w który niestety też nie mogłam, bo mnie głowa bolała i tak to już wyszło, więc piszę wreszcie dzisiaj. Tak się cieszę, bo wczoraj przeczytałam ,,Krzyżaków'', a jeszcze mamy na to dwa tygodnie, więc będę miała luz :) Już nie przedłużam, przejdźmy do tagu, który postanowiłam zrobić :)




1.ULUBIONY SYMBOL WIELKANOCNY
JAJKO - BARDZO LUBIĘ JEŚĆ JAJKA :)

2.ULUBIONA WIELKANOCNA POTRAWA
NO NWM, LUBIĘ JAJKA FASZEROWANE, SAŁATKĘ JARZYNOWĄ I ŻUREK

3.ULUBIONE WIELKANOCNE ZAJĘCIE
SPOTKANIE Z RODZINĄ I WIELKANOCNE ŚNIADANIE ORAZ WIECZERNICA/REZUREKCJE


4.ROBISZ PISANKI?
W TYM ROKU NIE, ALE OGÓLNIE TO TAK, ALE NIE MALUJĘ, TYLKO KUPUJĘ JAKIEŚ FOLIE Z WIELKANOCNYMI WZORAMI, W KTÓRE WKŁADA SIĘ JAJKA I W GORĄCEJ WODZIE TO SIĘ JAKBY PRZYKLEJA (NWM, JAK TO PRZYSTĘPNIE OPISAĆ XD)

5.ULUBIONA RZECZ W KOSZYKU
NIE MAM ULUBIONEJ, ALE MOŻE KURCZACZKI :)



6.ŚMIESZNA WIELKANOCNA SYTUACJA
WAT??
NIE WIEM, CZY MAM W OGÓLE TAKĄ, MOŻE JAKIEŚ SYTUACJE Z LANEGO PONIEDZIAŁKU ;)

7.CO BYŁO PIERWSZE: JAJKO CZY KURA?
KURA - BÓG TWORZYŁ ZWIERZĘTA, NIE JAJKA

8.ULUBIONY WIELKANOCNY DESER
MAKOWIEC


9.ULUBIONE WIELKANOCNE ŻYCZENIA
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO ? XDD

10.ULUBIONY WIELKANOCNY FILM
NIE OGLĄDAM WIELKANOCNYCH FILMÓW

To by było na tyle. Do następnego posta!
Zdjęcia pochodzą z WeHeartIt

3 komentarze:

  1. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe XDD Świetne odpowiedzi XD
    A zwłaszcza to pytanie co było pierwsze jajko czy kura :D♥
    Pozdrawiam♥http://liveivette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♡Dziękuję za każdy miły wpis i każdą obserwację.
♡To bardzo motywuje.
♡Zależy mi na prawdziwych czytelnikach, więc zaobserwuj, jeśli blog Ci się podoba i będziesz go odwiedzać, a nie, jeśli oczekujesz rewanżu.
♡Jeśli chcesz, żebym odwiedziła Twojego bloga, podlinkuj go.
♡Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!