5.4.16

Moje top 5: kanały na yt

Hej ♥ Dzisiaj podzielę się z Wami moimi ulubionymi kanałami na yt. A więc nie przedłużając, zapraszam do czytania.



1. Poszukiwacz
W każdy wtorek, czwartek i sobotę na tym kanale można obejrzeć nowy film. Adam przedstawia śmieszne filmiki, które podbijają internet i zabawnie je komentuje. Myślę, że warto poświęcić chwilę na jego kanał, bo naprawdę jest godny polecenia ;)


2. MaturaToBzdura.TV
Na tym kanale można obejrzeć ludzi po maturze, którzy pytani są przez prowadzących o oczywiste i podstawowe rzeczy, a odpowiadają czasem kompletnie bezsensu i bezmyślnie i jednocześnie śmiesznie XD Ciężko mi opisać, jakie te filmy są świetne, więc radzę, jeśli chcecie sobie poprawić humor i jeśli jeszcze nie zetknęliście się z tym kanałem, żebyście sobie obejrzeli. Oto przykładowy filmik (wiem, że nieaktualny):


3. Julia Kobus
Jest Polką mieszkającą we Francji. Nagrywa sporo vlogów, przemyśleń i Q&A. Myślę, że warto 'wbić' na jej kanał.


4. OMatkoiCórko !!!
Jest to ciekawy i nietypowy kanał i dlatego go oglądam.




5. wobecobiektywu
Olga nagrywa życiowe filmy z nutką humoru i ironii.


A więc to są chyba moje ulubione kanały na yt. Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. Pa ;)!

11 komentarzy:

  1. ciekawe kanały ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Również lubię Olgę, a o Poszukiwaczu już słyszałam :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Julkę ;))

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszukiwacz, MTBTV i Wobec obiektywu to najlepsze kanały :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam żadnego z nich ale wydają się okej :)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zależy ci na statystykach no to ok, heh

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie poszukiwacza i wobec obiektywu ale nie uznała bym ich za najlepsze!

    http://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam jedynie maturatobzdura, ale pewnie dlatego, że rzadko przeglądam youtuba. :D
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń

♡Dziękuję za każdy miły wpis i każdą obserwację.
♡To bardzo motywuje.
♡Zależy mi na prawdziwych czytelnikach, więc zaobserwuj, jeśli blog Ci się podoba i będziesz go odwiedzać, a nie, jeśli oczekujesz rewanżu.
♡Jeśli chcesz, żebym odwiedziła Twojego bloga, podlinkuj go.
♡Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!