10.4.15

Design DIY #1

Cześć !

     Wiosna nareszcie nadeszła. Ta prawdziwa, niepodobna do jesieni, a nawet zimy, tylko do wiosny. Nareszcie jest tak, jak ma być, jak na tę porę roku przystało. Na dworze można nawet poczuć lato. Moja koleżanka założyła dziś na dwór krótkie spodenki, niektórzy bluzki z krótkim rękawkiem. Pogoda zachwyca swoim pięknem i ciepłem. Większość z pewnością porzuciło słaby nastrój, samopoczucie i ponownie jest zadowolona z życia. Pogoda ma duży wpływ na nasze samopoczucie, więc cieszmy się, doceńmy ją i wychodźmy często na spacery; to nam dobrze zrobi.
   

   

Dzisiejszy dzień i wczorajszy były dla mnie cudowne. W czwartek byłam na krótkim spacerze, oczywiście musiałam zapchać się tostem kupionym w barku i lodem; tak też było dzisiaj. Wczoraj zjadłam całą paczkę żelków, więc widzicie, ile kalorii.Trzeba uczcić nadejście prawdziwej wiosny, tak sobie tłumaczę. A dzisiaj było jeszcze lepiej niż wczoraj, bo byłam na dwu- i pół- godzinnym spacerze z koleżankami i kolegami. Nie wiem, czy to można nazwać spacerem, bo jeździliśmy ciągle na deskorolkach chłopaków. Zabieraliśmy je i wywlokłyśmy na drugi kraniec ulicy, potem pojeździliśmy trochę na nich i po około pól godziny wróciliśmy do nie
zorientowanych chłopaków. Tylko gdybyście wiedzieli, jak jeździmy na deskorolce. Ja nie mam kontroli nad tą deską, ale trochę poćwiczyłam i jest jakiś tam postęp. Wiele ciekawych rzeczy się wydarzyło, jedna dziwna, tak jakby to były ,,Trudne sprawy''.Bawiliśmy się świetnie. Poszłam również jak zwykle na trening, więc dzień był super. Och, odbiegłam od tematu posta
   
     Dziś po raz pierwszy na moim blogu pojawi się post typu Design DIY, w ogóle pierwsze DIY. Cieszycie się, prawda?

Jak zrobić obramowanie komentarzy?

To jest prosta rzecz, jeżeli zna się odpowiedni kod CSS. Podam Wam odpowiednią instrukcję, byście otrzymali na Waszych blogach ten fajny efekt. Zaznaczone różowym kółkiem są rzeczy, które należy kliknąć po kolei, by dojść do miejsca, gdzie należy wpisać kod CSS.






 


I teraz podam Wam najważniejszą rzecz w tym poście, a mianowicie kod CSS, by osiągnąć taki efekt. 


.comment .comment-block {
margin-left: 70px;
position: relative;
border: 1px solid #000000;
overflow: hidden;
padding: 15px 20px 5px;

Zaznaczyłam dwie rzeczy, które możecie zmienić według własnego uznania.
   ♥solid - linia ciągła (w obramowaniu). Można też linię kropkowaną: dotted lub kreskowaną: dashed, wystarczy w kodzie napisać wybrany wyraz (jeden!)
   ♥#000000 to kolor. W zależności, jakiego koloru chcecie mieć obramowanie, wpisujecie odpowiedni "kod" z palety kolorów RGB KLIK

♥Efekt♥


   Jak dodać link do bloga w komentarzu?

To jest łatwe do zrobienia, więc na pewno sobie poradzicie; wystarczy wpisać następującą frazę:

<a href="ADRES.STRONY.URL">TEKST</a>
Podam Wam przykład dotyczący mojego bloga.

 <a href="http://basiaabloog.blogspot.com/">Different is Beautiful - klik!</a>


Pamiętaj! Nie pisz w miejscu przeznaczonym na adres np. 

basiaabloog.blogspot.com, tylko adres URL,taki jak w przykładzie.


Mam nadzieję, że moje wskazówki trochę Wam się przydały

i wykorzystacie je. Będę pisać na pewno więcej takich postów,

więc mam nadzieję, że Wam się podobają. Inne też będą się często 

pojawiać; nie będę zanudzać Was ciągle tym samym.


Co sądzicie o poście? Uważacie, że jest przydatny? Lubicie takie 

posty? Chcecie ich więcej? Cieszycie się z pogody?










10 komentarzy:

  1. zaobserwowalam ;)

    dziekuję za kliki ;)
    gertrama
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Postaram się zrobić to jak najszybciej. Wkrótce :)

      Usuń
    2. Postaram się zrobić to jak najszybciej. Wkrótce :)

      Usuń
  3. szczerze to te serduszka sypiace sie z kursora najbardziej wciagaja :D bawie sie ciagle
    kod pomocny, post :3
    aj tam, czasami mozna tyle kalorii ;D

    Sali Zapraszam--kliknij♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Post na pewno dla niektórych przydatny :)
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  6. suuuuupper przydatny post, super blog, piękny design, obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję!! Super przydatny post, jak i cały blog. Śliczny wygląd. Pozdrawiam i obserwuję ;) KLIK!

    OdpowiedzUsuń

♡Dziękuję za każdy miły wpis i każdą obserwację.
♡To bardzo motywuje.
♡Zależy mi na prawdziwych czytelnikach, więc zaobserwuj, jeśli blog Ci się podoba i będziesz go odwiedzać, a nie, jeśli oczekujesz rewanżu.
♡Jeśli chcesz, żebym odwiedziła Twojego bloga, podlinkuj go.
♡Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!