12.3.15

Co u mnie? Smutno :(

Cześć
Niestety muszę Wam oznajmić, że przez około tydzień nie pojawią się tu posty. Oczywiście to nie jest 100% pewne, ale raczej niestety tak będzie. Przepraszam też, że ostatnio też nie wstawiałam nowości. Mam powód, bardzo ważny. Otóż muszę robić zadania, by przygotować się do Kangura matematycznego, który będzie 19.03., a bardzo zależy mi na osiągnięciu laureata. No cóż....Przez ten konkurs zrezygnowałam nawet z turnieju siatkarskiego, który ma być w ten weekend. Wiem, smutne. Niestety, tak często jest w życiu. Ale trudno, to tylko tydzień, jeden zwykły tydzień. Niestety nie mam czasu na załączenie Wam zrobionych przeze mnie zdjęć, ale pewnie wkrótce się pojawią. Jutro mam test z przyrody, muszę jeszcze coś sobie przypomnieć, ale to tylko chwila :) Następnego tygodnia mam rekolekcje wielkopostne, więc fajnie. Mam też dwa sprawdziany, ale to tylko niemiecki i angielski. A z niemieckiego szczególnie mi dobrze idzie; ostatnio dostałam trzy szóstki, więc super ;) Sorki, że się pochwaliłam :O W szkole nauka fajna, ale ten nieszczęsny konkurs,....trochę mi się nie chce. O nie, pani zadała dziś jeszcze napisać przyczyny i skutki III rozbioru Polski. Prawie ciągle zadaje coś pisemnego :( Co prawda jest to na następny czwartek, bo we wtorek tracimy historię z powodu rekolekcji, ale wolę już mieć z głowy. To cześć, muszę to wreszcie napisać ;) Zabieram się za historię.



1 komentarz:

  1. Szkoda,że nie będzie postów :(
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♡Dziękuję za każdy miły wpis i każdą obserwację.
♡To bardzo motywuje.
♡Zależy mi na prawdziwych czytelnikach, więc zaobserwuj, jeśli blog Ci się podoba i będziesz go odwiedzać, a nie, jeśli oczekujesz rewanżu.
♡Jeśli chcesz, żebym odwiedziła Twojego bloga, podlinkuj go.
♡Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!